joi, 10 martie 2016

Cinci vloggeri români care chiar îmi plac


Cel mai logic lucru ar fi să scriu dracu' despre ceva util și care să aibă și sens, dar adevărul e că nu mai pot face așa ceva. Trec prin genul ăla de perioadă în care ești stresat, atât de stresat că nu poți face nimic din ceea ce ți-ai propus. Nu, nu se numește lene, pentru că leneșă sunt tot timpul, dar lenea nu mă oprește să citesc cărți și să mă uit la seriale.

Mă rog. Deși am câteva (mai multe) chestii cărora vreau să le fac recenzie, am ales să scriu topul ăsta pentru că privitul videoclipurilor de pe youtube a rămas cam singurul lucru pe care îl mai fac, pe lângă a face teme și a învăța nimicuri pe care le uit ziua următoare. 

*

1. Bodrin Cradea


Orice-ai face, tăt Căcădrinu meu rămâi, măi. Tăt amuzant ești. Și parcă faci video-uri mai bune de la o vreme, să mor de nu. Alea cu Unravel și gameplay-ul cu zombie-ul îs mișto rău de tot. Și la ăsta (îl aveți mai jos) ar trebui să se uite toată națiunea. Ar trebui să fie dat în fiecare zi în loc de știrile de la ora cinci, că alea oricum n-ajută pe nimeni. 
P.S.: Apropo, știam că ești de un an cu Evelina aia. Și cred că oricine nu e prea bătut în cap și-a dat seama, așa că nu-i bai, nu o fo' nicio surpriză.
P.P.S: Pentru ăia care nu i-au citit operele literare, le aveți aici




2. Atenție, cad mere

Da. Păi amu' toate pizduțele se uită pentru că a devenit cool și pentru că toate pizduțele din grupul lor se uită. Mie una mi-o apărut într-o zi la recomandări și am dat click să văd despre ce e vorba. Și mi-a plăcut, chiar mult de tot. Și dup-aia m-am uitat la toate videoclipurile lui, și eram așa tristă că pe atunci posta mai răruț. Asta pe vremea când avea vreo 60 de mii de abonați.
Oricum, e mișto într-un fel, că mai află lumea chestii noi. Nu o să încep ca alții cu „tu educi tinerii din România”, pentru că tinerii din România au rămas aceeași, desigur. Au aflat câteva lucruri noi și atât. Nu o să devină interesați de alte domenii decât până acum și nici nu vor citi mai multe cărți decât până acum.
Din nou, video-ul ăsta (cel de mai jos) și ăsta ar trebui date la tv în locul știrilor de la ora cinci (după videoclipurile lui Codrin), ca să mai știe și lumea câte ceva care chiar trebuie știut. Iar ăsta și ăsta sunt preferatele mele, deși nu le recomand copiilor mici. 



3. NonoEsteEu

În ciuda numelui neinspirat, acest vlogger destul de necunoscut încă a reușit să aibă un canal original și videoclipuri de 100 de ori mai bune decât a altor vloggeri cu mult mai mulți abonați.
Nu știm cum îl cheamă (adică eu nu știu). Nu știm nici ce face, nici câți ani are (deși a afirmat subtil că are peste 30). Bine, adică știm ce face. Stă 24/7 în cinematografe, se uită la filme, apoi face video-uri cu recenzii, unde în 99% din cazuri face mișto de ele. (În afară de filmele lui Quentin Tarantino. Alea sunt o excepție.)
Nu cred că am mai râs atât de mult la videoclipurile cuiva de când l-am descoperit pe Cerbu' (vezi mai jos). Și e ceva, că eu nu râd chiar la orice.  






4. Cerbu'

Așa. Și acuma o să vină ăia care o să zică „păi ce, că ție îți place numa că ascultă metale și alea alea”. Păi nu e adevărat. Îmi place că e un tip mișto și râzi la videoclipurile lui de te caci pe tine. Și toată lumea știe că dacă ești tip mișto și amuzant, clar, 200% asculți metale. Se subînțelege.
Uneori nici nu știu de ce râd așa de tare. Poate pentru că vorbește tot timpul cu vocea aia de „asta este ceva foarte serios și normal, nu trebuie să râdeți”? Da. Nu știu, e un mister încă. 
La videoclipul ăsta și la ăsta am râs mai tare decât la toate. Și mai jos aveți cea mai bună melodie care are legătură cu banii (și singura care nu este manea).




5. Tanu Index

La Tanu Index nu m-am uitat foarte mult, dar videoclipurile la care m-am uitat mi-au plăcut. Are talent la făcut recenzii albumelor și îmi plac opiniile lui. Și când zic că are talent, vreau să zic că tipu' chiar se pricepe la făcut recenzii. Îmi place la el că se implică în ceea ce face și are păreri foarte elaborate. Îl consider un rocker cu experiență, care a ascultat multe genuri și multe albume și care chiar are ceva bun de spus.
Vă recomand recenzia asta astaȘi videoclipul de mai jos, în care Tanu vorbește în numele majorității metaliștilor, zic eu.





Ar mai fi vreo doi-trei, dar nu vreau să o lungesc prea mult. Am vrut doar să vă dau câteva exemple de canale bune de youtube din România. Deși youtube-ul este populat de chestii de genul Selly și Zmenta, mai există și vloggeri români de calitate, care abordează subiecte interesante și creative.

Niciun comentariu: