luni, 28 decembrie 2015

Crăciunul 2015


Știu că am făcut o postare de genul și când a fost Halloween-ul. Și știu și că a trecut Crăciunul, dar eu încă simt starea aia de sărbătoare, știi? Chiar dacă nu a nins. Adică tot sunt minus 954318 de grade afară, nu?
Mă rog. O să povestesc cam ce am mai făcut eu în perioada asta *adică mai nimic* și ce recomandări am. 

Înainte de Crăciun: The Nightmare Before Christmas

Am dat de filmul ăsta din întâmplare, și din moment ce eu mai văzusem două filme de la Tim Burton (Corpse Bride și Frankenweenie), m-am decis să mă uit la el. Și sincer, chiar mi-a plăcut. Încă visez la o continuare sau ceva de genul, dar nu prea cred că o să se-ntâmple.
În mare, este vorba despre Jack Skellington, numit și „Regele Dovlecilor”, cel mai cunoscut și mai iubit schelet din „Orașul Halloween-ului”. După noaptea de Halloween, cu toate că a fost apreciat de toată lumea, ca de obicei, simte că s-a plictisit să facă același lucru an de an. Plimbându-se prin pădure cu Zero, câinele său fantomă, dă de niște copaci care aveau desene pe ei. Unul dintre ei, cu un brad împodobit, l-a atras mai mult pe Jack, care s-a apropiat, a deschis ușa făcută în trunchiul copacului și a fost dus în „Orașul Crăciunului”. 

Ok, nu vă spun mai multe, deja am dat destule spoilere. Oricum, cred că o să vă placă. Am cam plâns la final, dar nu-i bai, eu plâng la majoritatea filmelor.

După Crăciun: Love the Coopers 

Am văzut filmul ăsta ieri, la cinema. De fapt, sinceră să fiu, aș fi vrut să merg la Victor Frankenstein, pentru că e cu Daniel Radcliff, dar trebuia să îl iau și pe fratele meu mai mic cu mine, așa că am ales filmul ăsta. În special pentru că am văzut că joacă Amanda Seyfried în el.
Sigur că mă așteptam la un film de Crăciun cu un cățel simpatic, dar a fost mult mai bun de atât.
Vreau să zic... e genul ăla de film care ne amintește tot ceea ce e posibil să uităm: cât de importantă este familia, chiar dacă mai există neînțelegeri, că poți găsi iubire oriunde, și că tot ceea ce ai nevoie este chiar în fața ta, nu este întotdeauna nevoie să te complici prea mult... Și, desigur, cât de adorabili sunt cățeii. Dar asta n-ai cum să uiți. Și mai e și genul ăla de film pe care, indiferent cât de mic sau cât de bătrân ai fi, nu ai cum să nu îl iubești, pentru că acum te face și să râzi în hohote, iar peste câteva minute să îți curgă câteva lacrimi. Eu aș fi plâns de-a binelea la unele faze, dar nu voiam să se uite lumea ciudat la mine =)).
În orice caz, dacă nu v-ați uitat deja la el, vă recomand să o faceți. În Brașov e toată săptămâna în cinematografe, deci presupun că și în restul țării.

Muzică: Bucovina și Sonata Arctica

Exceptând clasicele colinde pe care le-am auzit destul de des în perioada asta, am mai ascultat, în mare parte, Bucovina și Sonata Arctica. Mai ales Bucovina. Adică ultimul lor album, Nestrămutat, pe care îl iubesc enorm de mult și pe care l-am ascultat de cel puțin zece ori până acum. Și probabil o să îl ascult în continuare ca o obsedată ce sunt. Nici nu știu care melodie îmi place mai mult. Cred că preferatele mele sunt „Ultima iarnă”, „Apus” și „Cărări în suflet”. Adică aproape jumătate din album. Heheh. Și intro-ul e absolut perfect. Orice ați zice, se vede că tipii ăștia au muncit mult la album și chiar au făcut o treabă minunată.

De la Sonata Arctica, vă recomand în special albumele Ecliptica și Takatalvi (eu pe astea două le-am ascultat mai mult în ultimele zile), care sunt grozave și nu trebuie să fiți mari fani metal ca să vă placă. Sau asta e doar părerea mea, care de obicei ascult metal cam 25/24? În fine...

BBC Sherlock revine de Anul Nou

Dacă sunteți fani Sherlock, atunci probabil că ați auzit de episodul special care urmează să apară. Se numește „The Abominable Bride”, iar acțiunea are loc în perioada victoriană, având aceleași personaje cu care ne-am obișnuit deja, însă puțin adaptate perioadei în care se desfășoară acțiunea. Episodul are acțiunea separată față de restul serialului și va apărea pe 31 Decembrie în cinematografe, în Marea Britanie și în America. Nu am găsit informații despre data în care va apărea și în România, însă sper să îl găsesc și pe BBC după premieră, sau cel puțin online. Aveți aici trailer-ul.





Cam atât momentan. Nu mă prea pricep când vine vorba de Crăciun, dar mai am niște filme de văzut și cărți de citit, deci o să mai fac recenzii zilele astea. Sărbători fericite c:







Niciun comentariu: